Wednesday, May 16, 2012

Whats W/ Her Lately: Making Friends Sucks

After I cried and stopped feeling sorry for myself, I curled my hair...lol.


My Rant for today:

What is wrong with me? Why do people ignore me so much? Why is it so hard to make friends in the bay area? Especially being a stay at home mom I don't know the real "art" of making friends. I never had a problem making friends until I left college. I guess because I was an athlete and had a lot of things in common with people, it might have been easier for me.  But making friends for my kids, its been a challenge for me.

I feel so bad for my kids. I really do try to make an effort to find friends for them. I hate that you have to be friends with another kid's mom, in order for your kids to have friends. I'm really quite shy when it comes to talking to people I don't know, in person. Having a natural pissed off face doesn't help the matter, either. I have been like this since I could remember, but now that I have kids...they are not benefiting from it either.

What made me realize this even more today? Because of my current trip to Children's Fairyland. I was suppose to meet up with 8 other moms from a mommy and me group that I joined last year in October.  After checking in to see if other moms were there, no one responded to my comment.  By looking at me, would you be intimidated to approach me? I know I don't look creepy. I also know that I don't have B.O. (body odor). What can I do, to make friends with other kid's moms or guardian easier? This country girl really do hate the city. oh, goodness...today wasn't a good day, emotionally.

11 comments:

  1. First off, F*CK THEM! They really don't deserve to have you as a friend.

    Secondly, I totally know how you feel. I was the same way when I moved to Guam - still kinda am since most of the friends that I made are all too busy to hang out now. :(

    But don't worry, you'll find friends soon enough! You're an amazing mother, an AWESOME twin, and a genuine friend. So cheer up, buttercup because I love you!

    ♥ Duckie.

    http://frikkenduckie.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Twin...I heart you!! lol, and you always know what to say to me...:).

      xx,
      klee

      Delete
  2. Dont get discouraged! Hey at least your trying and making an effort. Your pretty wonderful, you'll make friends in no time. And hey if they didn't respond (even to tell you they weren't going to make it... RUDE lol) they are the ones that missed out :)
    I understand what you mean tho, it really is hard meeting new people, and making new friends. Its kinda awkward to be honest lol Its almost like asking someone on a get to know each other date lmao

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do agree its like speed dating. Im 30 and I have to make new friends all over again, so my kids could have playdates?? its so awkward and frightening all at the same time. You just dont want to make friends with just anybody either. Now a days, people are crazy. lol.

      Delete
  3. Your not alone. Just keep enjoying yourself with kids. I wish where same place, We can hangout anytime, lol. cheer you up :-) I am a mother of one and also no friend. it doesn't mean to be lonely. sometimes, you have to show them a little pride. they are not so important

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah, and since Aubree is going to be in gymboree/jamboree soon, im sure she'll make friends then. Thanks for your lovely comment!

      xx,
      klee

      Delete
  4. Bay Area?! San Francisco?! My sister lives there! I wish I lived near her, then we could hang out! I'm sorry you're having a tough time, babe. ): you'll make some friends soon. Youre such a sweet person! I feel like we'd get along so well! You are so down to earth & understanding. No worries babe!! If I visit CA, or if I ever visit WA, we should meet. You DO have friends! And you're making more (even if it's from blogging) because you're so damn awesome!!! *big bear huggggg*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well across the bay! teehee. I wouldn't last in Frisco for a week...really busy and hilly...lol.

      Thanks Jen for your kind words, I wish we all lived closer to each other...haha. And someday, we should have a bloggers retreat and meet somewhere! That would be so much fun!

      xx,
      klee

      Delete
    2. Omg! Yes! That sounds like fun babe!!! ;) & get your butt on twitter so we can keep in touch! Do you have Instagram too?

      Delete
    3. twitter and instagram sn is: sweetnsourbean.

      Delete
  5. I know it's not easy to make new friends!! Don't be discouraged though. Keep on going to your mommy and me groups, and they will get to know you and see how sweet you are!!

    OHHH..and I saw your instagram name above! I'm following you know, too! :)

    ReplyDelete

Thank you so much for your fabulous comments! I check my comments all the time, so PLEASE do not to ask for a favor to follow each other, JUST follow me and I will definitely return the favor! Just leave your website or blog address, and Ill go check it out! Thank Again and Enjoy your time here!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...