Thursday, February 14, 2013

Happy Valentine's Day

Happy Valentine's Day Friends! Did a Tag of Love for today...for the sake of posting something today. But it turns out that I got to be nosy and ask my hubby some questions. Surprisingly he was a good sport and complied..hehe.  

Without further ado, the 'It's all about Love' tag.


We were at a wedding and tad tipsy...dont judge. LOL.
1. What was your first impression of me?

  Warren : Hot and Sexy
Me: Oh boy, right? Well, to be completely honest I have to say REALLY Quiet and Cute.

2. Describe our first date in one word.

Warren: Stupendous

  Me: lol, Passionate is more like it. Our good night kiss on the second flight of the stairs outside my apartment lasted an hour.  Couldn't care less who saw us kissing. (dorm area of a very tiny PRIVATE CHRISTIAN UNIVERSITY) I felt like Vivian (Julia Roberts) at the end of the movie of 'Pretty Woman'.

3. What do you love most about me?

Warren: your butt

Me: Thanks babe, really? I would say the same but I love that he's accepts me, for me...flaws and all.


4. What's the best thing I've ever cooked for you?


Warren: YOUR Country Fried Steak topped with mash potatoes and green bean casserole

Me: Have to agree that's my best tasting and BIG caloric meal, it's restaurant worthy if I had to say so myself. Something you would see on Food Network 'Diners Drive Ins and Dives'. I have to say that he cooks the best steaks ever. Or at least how I like it cooked.


5. What's your favorite activity we do together?

Warren: Play softball 

Me: That didn't surprise me. I say watch TV and see you tear up on sad touchy moments. Like the show Intervention.

6. What's the one thing I do that drives you crazy?

Warren: Yell.

Me: Yeah...I know. But can you stop eating with your mouth open. 
*awkward*

7. Cuddling? Do you like to be big or little spoon?

Warren: Big

Me: Little bit of Both, nuff said.

8. Best memory you have of us?

Warren: Having kids

Me: Getting our first apartment together...felt like actual grown ups.

9. Where do you see our relationship in 5 years?

Warren: Happier that the kids are older

Me: Amen to that! Love how adorable they are, but independence is true bliss. I think once Aubree is like 5, I would be a whole lot saner. Family Vacations would be a lot less stressful and lightweight (no more diapers, strollers and carrying in arms) 


10. What's the most surprising thing you learned about me since we've been together?

Warren: You like to run half marathons.

Me: Your Mistress is softball bats and balls. Obsessed much? I wished for a tall dark and handsome man with the love of baseball...but Holy Hell! LOL.

Even though his answers were short and er...sweet, you get the jest of how in LOVE we are with each other...NO? Well, be with the dude for almost 12 years...and getting anything out of him would be a success! LOL. Accomplished.

Although to me Valentine's day is just another day, I hope you all enjoy yourself with your loved ones. Enjoy the flowers and chocolates and other gifts that you may receive today. 


Until Next time, Stay Healthy and Fabulous!!

XX,
KLee

55 comments:

  1. Haha! So cute and sweet! You two are a gorgeous couple!!

    Happy Valentine's Day!

    Victoria

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! Please come again.

      xx,
      KLee

      Delete
  2. that's a sweet Q and a!
    happy valentine!


    xoxo
    style frontier

    ReplyDelete
  3. Happy valentine...
    Love... (L) hahaha
    Visit me!!


    http://www.acrosstheuniverse-92.blogspot.com.es

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! hope you had a great valentines day as well. will do.

      xx,
      klee

      Delete
  4. Nice post :)
    Kisses
    Katha

    showthestyle.blogspot.de

    ReplyDelete
  5. I love this post! And I love that he used the word "stupendous", I feel like that word is not used enough, hah! Hope you lovebirds had a STUPENDOUS valentine's day!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL. thanks Yi-Chia. This guy is full of words that I have to ask "what made you think of that" lol. way with words Warren.

      xx,
      klee

      Delete
  6. awwee! you guys are so cute together!
    I didn't know you like to run! I run too, but I have never raced a half marathon yet!

    http://www.mybrokeneggshells.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol. thanks Mindy. i race 2 half marathons within 1 month from each other and didnt train for both. its totally doable but make sure your shoes fits you perfectly.

      xx,
      klee

      Delete
  7. This was so fun to read! I laughed at the butt comment ahah :)

    and sure, just email me your button whenever you are ready! congrats! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. he sure didnt hold back. i told him "just say the first thing that comes to mind". haha.

      xx,
      klee

      Delete
  8. Sweet post :3
    Wish you the best to you and your family!

    http://mykawaiisecret.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  9. I like this tag, I should do it even though VDay is over :) Btw, I don't even like country fried steak but you two made it sound really good! lol (getting a preggo craving now...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please do so...would love to read yours.

      gurl...my country fried steak is pretty good. definitely good for baby...:).

      xx,
      klee

      Delete
  10. So adorable it makes me sick! Lol. Just kidding!!! Hope you had a great Valentine's Day twin!

    ♥ Duckie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh please...you and joey seem to have the same connection too. you better blog about your valentines day. you know how nosy i am;).

      xx,
      klee

      Delete
  11. This is really cute! I thoroughly enjoyed the answers!! And I didn't know you were a runner! I love running!!!! In fact its probably the reason I am most excited to Have this baby....so I can run again!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks Hanna, got inspired from your Love stories with your hubby.

      i love to run. but i hate to run in the winter. so ive been on a break. hopefully i will dust off my runners and run a race of some sort soon.

      xx,
      klee

      Delete
  12. have a great valentine !

    xoxo
    http://sparklingstardusts.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hope you had a great one yourself!

      xx,
      klee

      Delete
  13. This is too cute!

    -Ezi

    ikintoo.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. I found it so cute. Men from family are commonly miser to spend their words for fun answers. But I really enjoyed the whole thing :D Happy Valentine's day (belated)
    Aree With Umbrella

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. i know. get to the point woman...no long talks for guys...well not the ones i know.

      xx,
      klee

      kisskissbyklee.blog

      Delete
  15. Happy Valentines Day! You guys look too cute together:)

    Townhouse Palette

    ReplyDelete
  16. Happy Valentine's Day! He is so into you!You guys look good :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Marie. I hope you had a great Valentines as well.

      xx,
      klee

      Delete
  17. such a sweet post!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    ReplyDelete
  18. haha so cute!!! happy belated bday gorgeous!! xO!
    www.thehautecookie.com

    ReplyDelete
  19. So cute and adorable . Uhm well it's true when I get to interview with kinda stupid questions with baba jaani ( dad) so he always gives me so short answer that I have to describe later ;)
    Happy belated luv day <3
    Noor @ Noor's Place

    ReplyDelete
    Replies
    1. lol. yup. hope you had a good one too.

      xx,
      klee

      Delete
  20. So adorable! great post! <3<3

    http://lovesushiandfashion.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  21. Such an awesome post , so sweet!

    xo Meg

    http://meghansilva.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. What an awesome post. You two make a very lovely and sweet couple!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Trish! ill let him know.

      xx,
      klee

      Delete
  23. What a sweeeet post c: Love
    this interview/bf tag! I've
    enjoyed reading every questions
    and answers :P

    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you, i enjoyed making this post.


      xx,
      klee

      Delete
  24. You two are such a cute and sweet couple!! :) What great memories this will we when you're both 80 and read this tag :).... Well.... if you're not too old and blind by then hehe :) Take care gorgeous!!

    http://thefoodandbeautyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. yeah. but im sure we be okay and blind. our mouths would still work and ill reask him the questions again...;).

      xx,
      klee

      Delete
    2. Girl friend! I have a new button! In case you want to exchange the old one. Big hugs! Hope you had a lovely weekend :)


      Delete
  25. Ah~ OMG! This is so cute =D I'm loving this so much! You guys make sure a gorgeous couple! He's so lucky to have you, beautiful!

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    ReplyDelete
  26. lovely photos:) I wish you to be happy all the time. :)

    ReplyDelete
  27. cute blog! I’ll follow you!
    I have a fashion blog too, I hope u'll be one of my followers:-)
    thanks:-)
    VERONICA
    http://www.givemefashionblog.com

    ReplyDelete
  28. Aw you two are so cute! Love that your man got into this x

    ReplyDelete
  29. great picture ;). If you want we can follow each other? let me know?


    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  30. You and your hubby look so cute together. :) I enjoyed reading your Q&A with both of you answering too. Such a sweet post. <3

    ReplyDelete

Thank you so much for your fabulous comments! I check my comments all the time, so PLEASE do not to ask for a favor to follow each other, JUST follow me and I will definitely return the favor! Just leave your website or blog address, and Ill go check it out! Thank Again and Enjoy your time here!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...